Specjalistyczna Praktyka Lekarska
lek.med Bogusława Kozakiewicz- Cerek
specjalista Ginekolog- Położnik

Informacje dla Pacjentki

Rejestracji telefonicznej na wizytę możesz dokonać  pod nr tel 735 040 539 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 18.00, patrz zakładka- ADRES.

Wizyty w gabinecie ginekologicznym dzielimy na:

1. Wizyta celem badanie profilaktycznego( czyli bez dolegliwości/obj .choroby)- w takim wypadku powinnyśmy zaplanować taką wizytę 3-4 dni po skończonym krwawieniu okresowym, lub 5-6 dni przed krwawieniem. Na taką wizytę nie przychodzimy w trakcie krwawienie, lub gdy są jeszcze tzw. brudzenia/plamienia. Uwaga- gdy już jesteś umówiona na wizytę i nastąpi niespodziewane przesunięcie krwawienia, to zadzwoń, a wizytę przesuniemy na odpowiedni termin.
  2. Wizyta z powodu objawów chorobowych- ustalasz termin wizyty jak masz te objawy. W przypadku długich krwawień- możesz zgłosić się na wizytę nawet z krwawieniem, gdy trwa ono 10-14dni.
  3. Wizyta kontrolna np. po leczeniu, celem obserwacji mięśniaków/torbieli itp. Zazwyczaj Lekarz zaleca kiedy taka wizyta powinna się odbyć ( ale to Ty musisz zwrócić uwagę żeby nie być w trakcie miesiączki).
  4. Wizyty w trakcie ciąży- Lekarz wyznacza termin kolejnej wizyty, sama zgłaszasz się , gdy wystąpią nagłe ( niepokojące ) dolegliwości- najlepiej uzgodnij termin nagłej wizyty telefonicznie.

Pamiętaj, że podmycie tuż przed wizytą, może zamaskować objawy choroby. Najlepiej gdy odświeżysz się w okolicy intymnej ok 2- 3 godz przed badaniem ginekologicznym, użyj w tym celu tylko letniej bieżącej wody.

Pamiętaj, że przed wizytą w gabinecie ginekologicznym należy opróżnić pęcherz moczowy  ( zrób to ok 20-30 min przed badaniem),  oraz zadbać o wypróżnienie jelit.